Nagy, Adrienn (2021) Borászatok márkamenedzsmentje. Gyümölcsborok a hazai piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Adrienn (2021) Marketing strategy comparison on the Hungarian and the German food supplementary market. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Adrienn (2020) Takarékszövetkezetek könyvvizsgálati feladatainak bemutatása az ügyfelekkel szembeni követelések példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Adrienn (2019) Helyi önkormányzatok kommunikációja - Makó. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Adrienn (2018) A pick-by-light alkalmazása a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft-nél, mint automatizált eszköz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Adrienn (2016) Kiégés és a stresszel való megküzdési stratégiák vizsgálata a Fejér Megyei Gyermekvédelmi Központ és Területi Gyermekvédelmi Szakszolgálatnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Adrienn (2015) Lovastúra szervezés. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Adrienn (2014) A magyarországi LEADER program jelentősége a 2007-2013 közötti időszak vidékfejlesztési politikáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Adrienn (2013) A két tanítási nyelvű oktatás kialakulása és fejlődése - a szegedi Madách Imre Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Adrienn (2011) Finanszírozási allokációs hatékonyság és az EMAFT hatása a ceglédi kórházra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Adrienn (2009) Halálbüntetés az adatok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Adrienn (2005) Affirmative action in the United States of America. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Adrienn (2005) A public relations és a reklám különbségeinek levezetése a Matáv Rt.-n keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Adrienn (2004) Római provinciák Kr.e. 133-31 között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Adrienn (2003) A II. világháború utáni magyar parlamenti választások elemző története, különös tekintettel a rendszerváltást követő szabad választások összevető bemutatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Adrienn (2003) Marketingszemlélet érvényesülése Székesfehérvár Megyei Jogú Város gazdaságának fejlesztésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Adrienn (1998) Vorurteile und Stereotype über Ost- und Westdeutsche. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Nagy, Adrienn (1994) Az organellumok szerepe a Nicotiana tabacum SRI mutáns sztreptomicin rezisztenciájának kialakításában. Masters, József Attila Tudományegyetem.
Nagy, Adrienn (1989) Közlekedési bűncselekmények előfordulása, vizsgálata Békés megyei adatok alapján. Masters, József Attila Tudományegyetem.