Item where department "Angoltanár-képző és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék" and date of item 2016

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]I["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]Z
Number of items: 14.

B

Benefield, Lakyn Nicole (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dupák, Karina (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Guba, Norbert (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Huber, Máté Imre (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

Illés, Eszter (2016) English-speaking TV series as a means to improve language skills: A study involving English-major students in Hungary. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Illés, Eszter (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Miholics, László (2016) Lexical Transfer in Third Language Acquisition. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Ildikó (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Ildikó (2016) The use of mother tongue in English language teaching: An investigation of teacher trainees' insights into using the target language versus the L1. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagylaki, Dóra (2016) Semantization Strategies in Vocabulary Teaching: An Investigation of Teaching Methods. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pánczél, Katalin (2016) The difficulties of teaching English to learners with dyslexia: An investigation of teacher's perspectives. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rakonczai, Zsuzsanna (2016) Learners' and teachers' beliefs about cross-linguistic influence. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rakonczai, Zsuzsanna (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsoldos, Ildikó (2016) Word-building: the significance of Latin and Greek root words and affixes in English language learning and teaching. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. április 30. 06:59:36 CEST.