Ficsor, Sára (2021) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Gál, Emőke (2021) Switching from in-person classes to online classes: How a sudden shift in foreign language teaching methodology influences students’ emotions. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hankószki, Zoltán (2021) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Hovodzák, Nikolett (2021) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Hámos, Alexandra (2021) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Ignácz, Márk (2021) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Laczkó, Martina (2021) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Megyesi, Csilla (2021) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Rajki, Anna Lúcia (2021) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Reisz, Mariann (2021) Personality types and their effect on language learning evaluated by adult learners of English. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Reisz, Mariann (2021) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Schlapp, Julianna (2021) L2 English transfer phenomena in L3 German translation tasks. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Schlapp, Julianna (2021) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Sombrin, Júlia (2021) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Szabad, Laura (2021) Az angol beszédkészség fejlesztő értékelése középiskolásokkal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabad, Laura (2021) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Vida, Julietta (2021) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Vida, Julietta (2021) A szülők válásának összefüggése gyerekük pályaorientációjával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Wolf, Inez (2021) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.