Bagi , Noémi (2010) Az énhatékonysági elvárás bemutatása és empirikus vizsgálata a felsőoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Balog, Máté (2010) Az Égáz-Dégáz Földgázelosztó Zrt. Szegedi Ellenőrzési Csoportjának stresszhelyzete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Becskei, Hédi (2010) Az orvos-beteg kommunikáció empirikus vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Császár, Nikolett Beatrix (2010) A vállalati tréningek eredményesség mérésének lehetőségei és problémái a szervezetekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dézsi, Ferencné (2010) Orvos és beteg kommunikáció jellegzetességei és kockázatai a lisztérzékenység felismerésében, valamint kezelésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Frank, Ádám (2010) A toborzás és a kiválasztás leggyakrabban alkalmazott módszerei a CIB bankfiókokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gyarmati, László (2010) Az online bizalomépítés eszközeinek bemutatása a magyar e-kereskedelmi honlapokon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hajnal, Béla (2010) A szervezeti kultúra és a leadership kapcsolatának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hertelendi, Zsolt (2010) Személyiségtesztek a munkahelyi kiválasztásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, András (2010) Új trendek a vállalati tréningekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kapota, Helga Ilona (2010) A japán vezetési felfogás sajátosságai és tanulságai a magyar menedzsment számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kléner, Kinga Tímea (2010) Spanyol-magyar összehasonlító elemzés, az értékesítés-ösztönzés eszközeihez viszonyuló fogyasztói magatartás vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Péter (2010) A tökéletes döntés, avagy a kognitív disszonancia hatásai a vásárlás után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kára, János (2010) Vezetés és motiváció válság idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Litauszky, Péter (2010) Szervezeti kultúrák találkozásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Markos, Karolina (2010) Reklám határok nélkül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Orgoványi, dr. Márta (2010) Boldogságkutatás az egészségügyben. Boldogság, elégedettség, munka és pénz. Kapcsolatok és összefüggések keresése kérdőíves kutatás segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ragály , Nikoletta (2010) Kritikus bikulturális üzleti interakciók vizsgálata Európán kívüli magyar viszonylatban a Kulturstandard módszer alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Stuller, Zsuzsanna (2010) Munkahelyi kiválasztás elmélete és megvalósulása a hódmezővásárhelyi cégek gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Katalin (2010) Magyarország turisztikai megítélésének javítása az országmárkázás segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Trembeczki, Katalin (2010) A sikeres vezetői teamek összeállítása a személyiségjegyek tükrében. Szegedi kitekintés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vincze, Ágnes Margit (2010) Gazdasági válság a XXI. század első évtizedében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.