Csontos, Barna György (2021) A LEAN alkalmazásának a lehetősége a globális piacokon és a digitális korban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Komár, Csongor Áron (2021) A személyiségtípusok szerepe az értékesítés területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
L.Kiss, Eszter (2021) Vezetési stílus és motiváció összefüggésének vizsgálata az akadémiai szférában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Piros, Anna Sára (2021) A gyermekvállalás hatása és a nemi szerepek a copreneurshipekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Soós, Vanessza Vivien (2021) Környezetvédelmi kommunikáció a fogyasztói attitűd és magatartás megváltoztatása érdekében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Suleymanli, Azar (2021) Neuromarketing and people's attitude to neuroethics. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szécsi, Rebeka (2021) A családi vállalkozások változásai a családtagok viselkedése és a generációváltás hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Turi, Anita Virág (2021) A zöld marketing megítélése és lehetséges eszközei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Bence Mihály (2021) A generációváltás folyamata és kihívásai a családi nagyvállalatok esetében – A sikeres utódlás kulcsa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.