Baji, Nikolett (2012) A válság és a trendek hatása a kozmetikai termékek csomagolására - több aspektusból megvizsgálva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Balaton, Lilla (2012) A tinédzserek fogyasztói magatartása a szépségipari termékek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Boldizsár, Kármen (2012) Az Y generáció vásárlási magatartása és fogyasztói szokásainak vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bőti, József (2012) A Hallgatói Önkormányzatban vállalt tisztség okozta életmódváltozással együtt jár-e a tudatosuló karriermarketing? A betöltött pozíció lehet-e az én-márka alkotóeleme? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csoma, Enikő Melinda (2012) A Dacia Logan bevezetése a román és nemzetközi piacokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csovcsics, Andrea (2012) Válság előtt - válság után. A magyar fogyasztók megváltozott fogyasztói magatartásainak bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Czinege, Ákos (2012) A márka és a márkamenedzsment szerepe - A vállalati márka építése a Jysk esetén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Diós, Katalin (2012) A minőségirányítási rendszerrel kapcsolatos kérdések a Körös Print-Pack Kft.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fehér, Hajnalka (2012) A Budapest Bank Nyrt. fiókhálózatának szervezetelméleti vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Füzesy, Frigyes (2012) A coaching szerepe a kis- és középvállalkozások fejlesztésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gábor, Katalin (2012) Ügyfélközpontú marketing a mitvalasszak.com építőipari portál gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gál, Anikó (2012) Szervezetek fejlődése és növekedése - Hatékony munkaszervezés bemutatása egy multinacionális vállalat személyzeti ügyfélszolgálatán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gálik, Tamás (2012) A cintányérpiac értékesítési gyakorlatának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
H. Nagy, Máté (2012) Hogyan csábíthatóak vissza a szurkolók a magyar futballstadionokba? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Halasi, Andrea (2012) Projektszerű kooperációk jellegzetességei, különös tekintettel a határ menti együttműködésekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Herendi, Orsolya (2012) Humán erőforrás menedzsment a muzeális intézményekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Helga (2012) A magyar felsőoktatás nemzetköziesedése a magyar-német kapcsolatok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Anita (2012) Figyelő szemek követnek - követő szemek figyelnek. Vállalati Facebook oldalak megítélése a fiatalok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kazár, Klára (2012) Fogyasztói tudatosság közszolgáltatási környezetben - a szegedi vízfogyasztási szokások kvantitatív vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kis, Szilvia (2012) Agrár mikrovállalkozások együttműködése Csengelén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kissné Kecsmárik, Dr. Anita (2012) Foglalkoztatási rehabilitáció főbb kérdései különös tekintettel az állami támogatásra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kohány, Erika (2012) Az Európai Uniós csatlakozás hatása az Állampusztai Mezőgazdasági és Kereskedelmi Kft. gazdálkodására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Koppány, Ottó (2012) Mikrohitelezés, azon belül a Kombinált Mikrohitel Program a Békés Megyéért Vállalkozásfejlesztési Közhasznú Közalapítvány esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Korom, Krisztina (2012) Mobil Mánia - A fiatalok mobiltelefon vásárlási szokásait befolyásoló tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Koréh, Dr. Zoltán Tamás (2012) A teljesítmény értékelése és ösztönzése a közszféra hatékonysága tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lakó, Dániel (2012) A magyar fiatalok bankválasztási szokásainak elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lengyel, Dalma (2012) Az online marketing és a collaborative filtering a Printker papír-írószer internetes áruházban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Markó, Brigitta Zsanett (2012) Reklámhatékonyság az Axe Dark Temptation kampányának bemutatásával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Marton, Kata (2012) Gorilla-marketing, avagy milyen marketingkommunikációs eszközökkel növelhető hazánkban egy állatkert látogatottsága? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Márki, Róbert (2012) Grafikus ábrázolás napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Enikő (2012) Az Aretol Kft. marketingstratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Fruzsina (2012) Országmárkázás - „A csábítás művészete”. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Dr. Zsuzsanna (2012) Az énmárka, személyes marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nyéki, Barbara (2012) A vezetés minősége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Palásti, Luca (2012) Az önmarketing és a személyes márka szerepe a munkaerőpiacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pamuk, Dávid (2012) Toborzás és kiválasztás főbb kérdései a ContiTech Rubber Industrial és Trenkwalder Kft.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Gábor (2012) Márkaszemélyiségek - Kísérlet egy amerikai kutatás adaptációjára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Márta (2012) A Szegedi Ifjúsági Napok látogatói fogyasztói szokásainak elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Szabolcs (2012) Miért küldöd tovább? Szájpropaganda a 21. században. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pavlovity, Balázs (2012) Kapcsolati marketing a B2B piacokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Seres, Krisztina (2012) Új márka az Exicom kínálatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Zsuzsanna (2012) Mikrohitelezés egy hazai mikrovállalkozás szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szikora, Szimonetta Klára (2012) A bizalom és együttműködés szerepe a vállalati gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Viktor (2012) Generációváltás a Tóth Rózsakertészetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Török, Andrea (2012) Karbantartás-szolgáltatási tevékenység támogatása integrált vállalatirányítási rendszerrel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ábrahám, Máté (2012) Egy magyarországi mikrovállalkozás plurális marketing tevékenysége a gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.