Item where department "Marketing-Menedzsment Szakcsoport" and date of item 2019

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: A["Update/Views:jump_separator" not defined]B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]I["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]O["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T
Number of items: 18.

A

Ahmadov, Yusif (2019) Mobile Marketing and Consumers' Perception. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bajomi Nagy, Attila (2019) A Shared Service Centerek bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Cao Shang, Ren (2019) A képregényolvasók képregényes olvasás szokásai és viszonyulása a képregényen alapuló termékek iránt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csonka, Dóra (2019) A Békéscsabai Jókai Színház marketingtevékenysége, marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csányi, Edvárd (2019) CRM jellegű projektek szoftverfejlesztésének és menedzselésének folyamatelemzése és értékelése a Managed Services Platform esetpéldáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dézsi, Anna Éva (2019) A béren kívüli juttatások hatása a munkavállalói elkötelezettségre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dózsáné Komáromi, Bettina (2019) Nonprofit szervezetek menedzsmentje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Géczi, Gergő István (2019) The Essentials of Inbound Marketing – Study of the Marketing Method from the Consumers’ Perspective. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Irvanian, Amir Ali (2019) Future of social media in business to business marketing, relationship or transactional. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Keresztes, Laura Nóra (2019) A márkaimázst alakító tényezők vizsgálata a Loveland fesztivál esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kmetykó, Angéla (2019) "Mentes édességek" - az egészségtudatos táplálkozás vizsgálata a fogyasztói piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Szandra (2019) Online matematika oktatás Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Mezei, Boglárka (2019) Fogyasztói magatartás vizsgálata a ruházati termékek online vásárlása esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Osadebe, Frank Iwenabogwu (2019) Foreign Students' Satisfaction. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp, Attila Ferenc (2019) Véradással kapcsolatos attitűdök vizsgálata 16-18 év közötti szegedi középiskolások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sarusi Kiss, Andrea (2019) Munkaerőhiány kezelése a mezőgazdasági vállalkozások esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Nikolett (2019) Közfoglalkoztatás a Bácsalmási Járás Térségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tran, Thu Phuong (2019) The role of consumer behavior in fast food consumption in Vietnam. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. április 30. 13:52:50 CEST.