Bencsik, Rasziká (2018) Egy példa a gamification alkalmazására a történelemtanításban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bálint, Etelka (2018) A Z generáció olvasási és egyéb szabadidős tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fehér, Orsolya (2018) A perfekcionizmus és a szociálisprobléma-megoldás kapcsolata serdülők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fábián, Bettina (2018) A hátrányos helyzetű tanulók jövőképe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Földi, Fanni (2018) A szövegértés és a zenei képességek összefüggésének vizsgálata tanulásban akadályozott tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Herfert, Nóra (2018) Sajátos nevelési igényű gyerekek integrációjának törvényi és tantervi háttere. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Herter, Margit Júlia (2018) A drámapedagógia jelene és múltja a nevelésben-oktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jevremov, Simona (2018) A kétnyelvűség iskolai kezelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Karolina (2018) A család hatása a tanulási motivációra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Gábor Imre (2018) A projektmódszer. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Német, Nikolett (2018) Az érzelmek és a gyermekkori érzelemszabályozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ruskóné Imre, Szilvia Valéria (2018) 4. és 8. évfolyamos tanulók iskolai kötődésének és problémamegoldásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szelecz, Dániel (2018) A nyelvtanulást befolyásoló tényezők Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szücs, Krisztina (2018) A szociális kompetencia fejlettsége és tantárgyakba ágyazott fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tarkóné Strifler, Anita (2018) A nemverbális kommunikáció vizsgálata 11-14 éves diákok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tonkovic, Andrea (2018) Sajátos nevelési igényű (SNI) gyerekek oktatása Magyarországon és Szerbiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Turóczyné Tóth, Tünde (2018) A televíziózás, az internethasználat és az agresszív viselkedés kapcsolatának vizsgálata 15-22 éves középiskolások körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zabos, Ella (2018) Az idegennyelv-tanulási motiváció jellemzői és alakulása tanulóink körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.