Bacsó, Vanessza (2022) Montessori-pedagógia alkalmazási lehetőségei az óvodapedagógia területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bata, Szimonella (2022) Szociális segítés az oktatási intézményben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Benedek, Tünde (2022) A válás hatása a serdülőkorú gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bogáromi, Boglárka (2022) A waldorf pedagógia alkalmazási lehetőségei az óvodapedagógia területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bóbis, Lili (2022) Pedagógusok és szociális segítők módszerei az iskolai zaklatás ellen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csekő, Nikolett (2022) Meseolvasási szokások óvodás és kisiskolás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dobó, Bettina Dóra (2022) Fiatalok drogfogyasztási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fűzfa, Andrea (2022) Fogyatékkal élő gyermekek a gyermekvédelemben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gajda, Nikolett (2022) Az apahiány hatásai és jellemzői a 18-24 éves magyar fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyivicsán, Anett (2022) A "Z" generáció internethasználati szokásai és az internetfüggőség. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Győrfi, Fruzsina (2022) Átfogó kép a fiatalkorú bűnözésről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kelemen, Vivien (2022) Az öngyilkosság alakulása Magyarország történelmében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Tímea (2022) A serdülőkorban megjelenő deviáns viselkedés : a magyarországi fiatalok alkoholfogyasztási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kurilla, Zsófia Mária (2022) A családon belüli gyermekbántalmazás megjelenési formái és az "X" - "Z" generáció között megjelenő különbségek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Laczi, Szilvia (2022) A kiskorú anyák. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lakatos-Támadi, Eszter (2022) A cigánypasztorációs tevékenység a cigány identitás, az előítéletek és a kultúrák közötti kommunikáció vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lekrinszki, Eszter (2022) Családon belüli megküzdés a serdülőkori személyiségfejlődési zavarokkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Gyöngyi (2022) A média/digitális eszközök hatása a személyiségfejlődésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Radnai, Renáta (2022) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrációja a hódmezővásárhelyi Szabadság téri óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ronyecz, Nikolett (2022) A megküzdési képesség fejlesztése női meséken keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Serfőző, Éda (2022) A szexmunka valósága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Edina (2022) A nemek közötti különbség a gyászfeldolgozásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Péter (2022) Alkohol fogyasztás és rehabilitáció a rendszerváltás előtt és után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sóti Barsi Pertics, Szuzanna (2022) Kötődés a nevelőszülő szemével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Takács, Eszter (2022) A szegedi rendőriskola létrejötte. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Gabriella Nikoletta (2022) A mediáció alkalmazása Csongrád-Csanád Megyében az általános iskolákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Kamilla (2022) Az olvasási szokások változása óvodás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Réka (2022) Brunszvik Teréz munkássága és az óvodáztatás kezdetei hazánkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Csanád (2022) Iskola a határon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Dorina (2022) Társadalmi problémák megjelenése a kortárs magyar mesékben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Dóra (2022) A fogyatékkal élők helyzetének alakulása a rendszerváltás óta Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ádámszki, Virág (2022) A down-szindrómás gyermekek integrációja az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Üren-Kiss, Laura Martina (2022) Magyar-török kétnyelvű családok : kihívások és támogatási lehetőségek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.