Domonkos, Barbara (2019) Radnóti Miklós munkássága Átjárhatóság szerelmi lírájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Erdős-Nagy, Marietta (2019) A mese és a képességfejlesztő irodalomtanítás : Benedek Elek meséi alapján a 4. osztályban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fődi, Zita (2019) Az érzelmi intelligencia fejlesztése mesével kisiskolás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Klement, Krisztina (2019) Matematikai gondolkodás fejlesztése zenei eszközökkel az általános iskola 4. osztályában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kálmán, Anikó (2019) A sport nevelő hatása a gyerekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lendvai, Zsuzsanna (2019) A válás hatása a 6-12 éves korosztály körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Peszeki, Viktória (2019) A közös alkotótevékenység hatása a 3. osztályos gyermekek társas kapcsolatainak alakulására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Jennifer (2019) Média szerepe a gyermekek személyiségfejlődésében : médiaeszközök hatása a tanórán való koncentrációra és iskolai magatartásra a 10-12 éves korú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szilágyi, Alexandra (2019) A családban és a gyermekotthonban nevelkedett gyermekek jövőképének az összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szujó, Alexandra Noémi (2019) Pedagógusok és 5. és 6. osztályos tanulók viszonya az online térhez. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szöllősi, Andrea (2019) A társas kapcsolatok alakulásának az összefüggése az iskolai teljesítménnyel a 9-11 éves korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szöllősi, Andrea (2019) A társas kapcsolatok alakulásának összefüggése az iskolai teljesítménnyel 9-11 éves korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szőke, Kitti (2019) Felső tagozatos diákok Facebook-használati szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tukacs, Vivien (2019) A családi szabadidőtöltési szokások hatása a 6-12 éves gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Zita (2019) A szövegértés fejlesztése a tanodákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Velkey, Nóra (2019) Alsós tanítók véleményei és tapasztalatai a játékos/cselekedve tanításról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.