Item where department "Tanítóképző Tanszék" and date of item 2023

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Number of items: 58.

Albert, Emese (2023) Az iskolai pedagógiai programok elemzése az egészségfejlesztés biztosításának, megvalósításának, hatékonyságának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Barta, Boglárka Zsófia (2023) Szépirodalmi mű elemzése és tanítása Berg Judit: Rumini című műve alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánvölgyi, Petra Erzsébet (2023) Kooperatív technikák alsó tagozatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csapóné Balogh, Brigitta (2023) Szemléltető eszközök használata matematikaórán : színesrúd-készlet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csíkos, Laura (2023) A gyermekekhez való hozzáállás és a róluk való gondolkodás a 20. századi Európában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czibolya, Viktória (2023) A Komplex Alapprogram alkalmazásának lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobó, Regina (2023) Valószínűségi játékok 6-tól 12 éves korig : a valószínűség témakörének felbukkanása más témakörökben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Domonkos, Luca (2023) A lovak és a lovaglás hatása a gyerekek fizikai és pszichikai fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Faldum, Lilla (2023) Egyszerűen, stresszmentesen tanulni és tanítani. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fanaczánné Markó, Alexandra (2023) A szülői bevonódás hatása az iskolai teljesítményre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Teréz (2023) Társasjátékok alkalmazása a 6-12 évesek matematikai képességének fejlesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Forrás, Ágnes (2023) A matematikai szorongás megjelenése az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fáskerti, Petra (2023) Gyermekkori traumák feldolgozása az irodalom segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Galgóczi, Vivien Szofi (2023) Meseolvasás hatása a szókincsbővülésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gombás, Dominik (2023) Küzdősportok az irodalomban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyuris, Regina Anett (2023) Generációk pedagógus szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hanó, Eszter (2023) Slam poetrytől a kortárs líráig - Závada Péter költészete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horcsák-Szabó, Kitti (2023) Az iskolán belüli bántalmazás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Nikolett (2023) A 10-12 éves korú gyermekek motivációja a sport tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hári, Csenge (2023) A digitális oktatás kihívásai és a pandémia hatásai a hátrányos helyzet tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kenéz, Kata (2023) Japán művészettörténet: A tus technika kialakulásának története a Japán művészetben és alkalmazása az oktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Eszter (2023) Fenntarthatóságra nevelés az élménypedagógia és a zoopedagógia módszereivel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Krisztina Éva (2023) Környezeti veszélyek megismertetése az általános iskola 1-6. évfolyamán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Viktória (2023) Roma gyerekek az oktatásban : roma gyerekek óvodai nevelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kupecz, Annamária (2023) Halasi Mária: Az utolsó padban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Köblös, Edina (2023) A matematikai szorongás vizsgálata alsó tagozaton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Költő, Julianna Gizella (2023) Lieder im frühen DaF-Unterricht. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lakatos, Koppány (2023) Képregények használata az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Madár, Bernadett Tünde (2023) A kortárs magyar irodalom hatása az olvasóvá nevelésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Markócs-Mezei, Tímea (2023) Portfólió. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Anita (2023) Agresszió az iskolában : online zaklatás (cyberbullying) előfordulása a 10-16 éves gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mukus, Dominika Olimpia (2023) A mozgásfejlődés, mozgástanulás megfigyelése az 1. osztályos gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Mirtill Martina (2023) Gyermekábrázolás a XX. század első felének magyar irodalmában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Tamás (2023) Foci a gyermekirodalomban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyemetz, Eszter (2023) A Magyarországot és Finnországot ért kihívások válaszainak hatásai az oktatási rendszerre és a nemzetközi felméréseken elért eredményekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Márton András (2023) Ismert zajforrás környezetre gyakorolt hatása, zajtérképen történő ábrázolása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Palásti, Ildikó (2023) Az állatok hatása a gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Polcsik, Balázs József (2023) Portfólió. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Poprádi, Nóra (2023) A család hatása a 3. évfolyamos tanulók szabadidős mozgásos aktivitására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rosta, Dávid (2023) Kortárs Magyar mesék. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rádóczi, Ákos (2023) Gyermekábrázolás az impresszionizmustól napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sarkadi Szabó, Ildikó (2023) A tanító és a szociális munkás hivatás összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Evelin (2023) Magyar gyermekkönyv- illusztrációs trendek a 21. században. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Fanni (2023) Irodalmi művek kompetencia alapú oktatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Szabina Anita (2023) A csapatsport játékok fejlesztő hatása a társas kapcsolati készségekre a kisiskolás gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szeleczki, Brigitta (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Nikolett (2023) Médiahasználat kisgyermekkorban : középpontban a 6-12 éves korosztály. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szombathelyi, Adrienn (2023) Az iskolai osztály mint csoport. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szombati, Petra (2023) A helyes fogápolás, a szájhigiéné jelentősége kisiskolás korban, a tanító és a szülők lehetőségei a prevencióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke, Gréta (2023) A zene hatása az angol nyelv tanulására alsó tagozaton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tamás-Smit, Szabina (2023) Testvérek hatása a 6-10 éves korú gyermek szociális és érzelmi kompetenciáira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Evelin Anasztázia (2023) Kosztolányi Dezső gyermekirodalma. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Beáta (2023) Iskolán kívüli mozgásos tevékenység az általam választott 4. évfolyamban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Törökné Földi, Alexandra (2023) A válás hatása a gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vajda, Vanda Katinka (2023) Tanítói tapasztalatok a sajátos nevelési igényű tanulók integrált oktatásáról, neveléséről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Barbara (2023) Múzeumpedagógia a vizuális nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vigh, Kamilla (2023) Az ismeretszerzés lehetőségei és eszközei a környezetismeret oktatásban vidéki és városi intézményekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Újvári, Nóra (2023) Az iskolai bullying hatásának vizsgálata, kitérve a felnőttkori szociális kapcsolatrendszer zavarokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. április 30. 10:33:29 CEST.