Fodor, Anna (2006) A magyar és az angol agrár- és vidékfejlesztési operatív program összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fábián, Ibolya (2006) Fogyasztói szokások változása a hazai élelmiszer piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horvát, Mariann (2006) A tisztességtelen reklámok hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hódi, Zsuzsanna (2006) RATIPUR Autófelszerelés Kft. minőségirányítási rendszerének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Joó, Ildikó (2006) Egy műszaki kereskedelmi vállalkozás működésének bemutatása marketing szempontból. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kelemen, Emőke (2006) Megváltozott fogyasztói szokások vizsgálata az élelmiszerpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, András Gábor (2006) A vadászat logisztikai szempontú vizsgálata a kilövéstől az értékesítésig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Attila (2006) Családi gazdaságok alapítása és adózása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Ferenc (2006) A szénsavas üdítőitalok egy részének bemutatása a gyorsan forgó termékek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pál, Henrietta (2006) Élőállat továbbítás logisztikájának vizsgálata sertés és szarvasmarha ágazati példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Erika (2006) A nők fogyasztási szokásainak változása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.